Известие

Collapse
No announcement yet.

Игра на оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Игра на оборотите

    Здравейте колеги!
    Предварително се извинявам ако във форума има вече съществуваща тема относно болежката на моята кола. Ако има такава тема пуснете препратка към нея.
    Проблема ми е следния. Оборотите играят без значение дали колата е в движение или не сякаш не и достига гориво. Дори се е стигало до изгасване на автомобила по време на път. Закачана е на компютър и монтьорите не са намерили проблем. Ходих при един които се занимава единствено с италиански коли и ми каза че от време на време трябва да се изрязва двигателя в движение. Но за мен това не е решение на проблема. Някои имал ли е такъв проблем и как го е решил??
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:47.

  • #2
    Здравей колега. Първо ни подскажи каква е колата,за да знаем какви хипотези да изразим . Примерно с колко цилиндъра е 4-6 дали е верижна или с ремък и т.н така няма как да знаем как да ти помогнем
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Абе Вие на сервизи ли ходите или на врачки???
      Колега, дай информация за колата и точния двигател в нея, за да те насочим към конкретните контруктивни действия, които можеш евентуално да предприемеш.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Ако "глухти" като и подаваш газ, може и да се окаже от дебитометъра. ама кажи какво е сърцето на колата

        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
        AR 155 2.0 16v SUPER
        Toyota Corolla 2014 S Premium
        Moskvich 2140

        Comment


        • #5
          колата е 1.8ТС бензин с верига 16V
          оборотите играят когато са под 2000 превиша ли ги няма проблем
          Last edited by cani84; d.m.y г., 17:29.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от cani84 Покажи съобщение
            колата е 1.8ТС бензин с верига 16V
            оборотите играят когато са под 2000 превиша ли ги няма проблем
            Противоречиш си... с верига мотора е 8 клапанов, а с ремък е 16в. Коя година е колата?
            8 клапановият пак е с 2 разпределителни вала.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              значи е 8 клапановия 94г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от cani84 Покажи съобщение
                значи е 8 клапановия 94г.
                Да не смуче въздух след дебитомера някъде...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  аз да си призная много много не съм на ТИ с двигателите
                  не съм проверявал ама като я карам на сервиз нали би трябвало да проверяват за възможни причини

                  ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:54 ----------

                  един колега ми подхвърли че може да е от горивния филтър който съм запланувал скоро време да го сменям

                  Comment


                  • #10
                    Реално погледнато може да е от доста неща. Ако филтъра е зле, колата няма да върви след 4000 оборота, да кажем.
                    Иначе моторът за празния ход е хубаво да се почисти внимателно, че е скъпичък, но е вероятно да е от него, ако е доооста затлачен. Също се препоръчва заедно с него да се почисти и дроселовата клапа добре.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Ясно!
                      Ще летят пари по сервизите
                      Благодаря ви много момчета!

                      Comment


                      • #12
                        Колега, моята машина е 1.8 ТС 8V и от време на време (като мина по някой по-хубав път осеян с кратери) започваше да мени оборотите като е на празен ход. Оказа се че една букса, която се намира отляво на термостата (като застанеш пред колата), която не прави добър контакт (извинявам се, но нямам представа за какво е този датчик) След като я наместих оборотите се заковаха.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer '95 - отиде си ...
                        Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 8V S.S. Silverstone '94 - Вече при друг ценител на модела
                        Alfa Romeo 159 1.9 Ti 1.9 JTDm 16V '09

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от troopa13 Покажи съобщение
                          Колега, моята машина е 1.8 ТС 8V и от време на време (като мина по някой по-хубав път осеян с кратери) започваше да мени оборотите като е на празен ход. Оказа се че една букса, която се намира отляво на термостата (като застанеш пред колата), която не прави добър контакт (извинявам се, но нямам представа за какво е този датчик) След като я наместих оборотите се заковаха.
                          На термостатът има един единствен датчик и той дава информация на ECU-то на колата, каква е температурата на двигателя.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от troopa13 Покажи съобщение
                            Колега, моята машина е 1.8 ТС 8V и от време на време (като мина по някой по-хубав път осеян с кратери) започваше да мени оборотите като е на празен ход. Оказа се че една букса, която се намира отляво на термостата (като застанеш пред колата), която не прави добър контакт (извинявам се, но нямам представа за какво е този датчик) След като я наместих оборотите се заковаха.
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            На термостатът има един единствен датчик и той дава информация на ECU-то на колата, каква е температурата на двигателя.
                            Значи колега като застанеш пред колата отляво на термостата е блока на мотора и там букси няма ,отдясно на термостата има някоя и друга букса за комутаторите и бубините,а на самия термостат има друга ,за която ти е подчертал колегата фуриоус ,та или не обясняваш правилно или вземаш за термостат некои друг чарк по каляската.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #15
                              Да не би да говори за минусовите "котви,клеми,букси..." които се захващат за капака на мАтора?С две бурмички 8мм?М?


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment

                              Working...
                              X